fredag, februari 29, 2008

Snart är klockan 12

Jag har blivit så duktig på senaste tiden, vet inte om det beror på mitt ordentliga matintag med fika vid klockan fyra eller om det beror på andra motiverande faktorer runt omkring mig. Men bra känns det. Satt även igår i biblioteket tills det nästan stängde, var tvungen att gå lite tidigare för att hinna hem till Du blir vad du äter vilket inte var en besvikelse. Gick och la mig för att läsa marknadsföring redan kl tio. Jag vet, det förvånar mig med. Somnade innan elva. Blev väckt halv tre av min mobil som jag aldrig stänger av ljudet på om nätterna eftersom det aldrig är någon som vill något om nätterna. Tramsade ner för trappan, som är jättebrant, för att kolla vem det var. Det kunde vara Advokaten... Men nää. Det var Michael som satt uppe och spelade dataspel och ville träffas senare i skolan än sagda tid. Typiskt. Inte kunde jag somna om efter det heller. Men jag vaknade tjugo över sju så jag måste ha somnat i alla fall.


Nu sitter jag och väntar på att mina två köttbullar (med riktigt kött i!) ska tina så jag kan lägga dem på min smörgås. Klockan tio ska jag skriva på ett förstahandskontrakt på min lägenhet och sen tänkte jag faktiskt gå iväg till gymmet. Det ordet har saknats i min blogg den senaste veckan och det finns en förklaring till det. Jag har nämligen inte varit där en enda gång den här veckan. Men jag hade faktiskt on i knäna. Vill även köpa något nytt, har en massa pengar som snart kommer att ruttna bort eftersom de har legat på kontot i över två dagar, orörda! Det är väl inte därför jag har ett jobb? Konsumera mera!


En annan viktig tidpunkt idag kommer att vara klockan tolv då Advokaten ska ha bestämt sig om han ska kicka ut sin vän på lördag eller inte. Jag har inte alls någon nedräkning...

Inga kommentarer: