torsdag, februari 21, 2008

Jobbångest

Nu har jag såndär hemsk kvällen-innan-ångest. Ska jobba en sväng imorgon på banken, som tur är det bara mellan tio och ett och sen bär det av till Örebro. Men det kan bli riktigt jobbigt om jag inte kan hitta mitt inloggningskort...

Har hunnit med en sväng till gymmet och sprang fem km på riktigt bra tid för att vara så tidigt på året. Jag kommer kunna vara nere på mindre än 5min/km om det fortsätter i den här takten. Har även hunnit med den där otäcka träffen med dejten som gick riktigt bra, mot alla odds. Veligt värre.
Min Beautybag var så bra, blir alldeles lycklig när jag tittar på den. Den innehöll jätteroliga saker som jag aldrig ens hade tittat på annars. Allra gladast blev jag över True Look nattcremen, Apotekets bodybutter med oliv och mineralrouget. Perfekt. Mascaran från Yves Rocher var en riktig hit med, den håller hela dagen och efter ett tufft gympass. Hurra!
Dags att sova eftersom jag måste upp tidigt och packa inför min hemresa och programera mina räkningar bara för att jag är för lat nu.

Inga kommentarer: