måndag, februari 18, 2008

Bra dag helt enkelt

Måndagen har bara rusat ifrån mig, ja om man bortser från föreläsningen som vi hade mellan 15 och 17. Men den var bra på sitt sätt, förutom att vi inte behövde sitta där till klockan sex som det var bokat så var professor Börje väldigt rar mot oss. Michael och jag har börjat ta itu med korregeringen av C-uppsatsen men det var tyngre än vad jag hade väntat mig och det känns ännu lite tyngre när man vet att det kommer ta många fler dagar än bara en...

Släpade mig iväg till baletten fast jag egentligen inte hade tänkt det först, men så snål som jag är vill jag utnyttja varenda liten krona som jag har betalat för det. Det var jättefå som kom och lektionen blev sådär bra som den bara är när det är få där. Förutom att stackars Madde svimmade av näringsbrist. Det var riktigt otäckt.

Pluspoäng borde jag få för min hurtighet och hinna tvätta en tvätt innan jag gick till skolan imorse och jag planerar att jag ska hinna en till imorgon med. Perfekt att göra så eftersom kläderna hinner torka under dage och att det luktar så gott i lägenheten när man kommer hem. Det är en win-win situation.

Ohh! Fick min Beautybag idag med, såå roligt. Så nu ska jag ge mig in i duschen för att sen kunna smörja in mig med den nya Body buttern som fanns med i paketet.

Inga kommentarer: