lördag, februari 16, 2008

Done and done

Det tog mig ungefär en och halv timme den här gången innan jag lämnade in min tenta. Det kändes väldigt märkligt, men jag hoppas att det berodde på att jag är så smart som det gick så fort... Så nu har finans-kursen i alla fall försvunnit bort från min att-göra-lista och det blir tid över till allt de andra som ska göras, helst skulle det väl ha varit gjort igår men det är inget att göra åt idag.


Christian var här en sväng igår, han skjutsade mig min favorit restaurang så jag kunde få ta med mig lite mat hem medan vi tittade på CSI Miami. Perfekt uppladdning inför en tenta som förhoppningsvis gick tokbra. Och ikväll bjuds det på middag hemma hos honom. Det ska bli spännande att se hur han bor.


Fick ett ryck igår och knappade hem en klänning och en personlig almanacka... Det är väl egentligen två saker som CSN inte alls stödjer men som jag känner att jag måste få om jag ska tycka att livet är drägligt. Jag var faktiskt och letade i bokaffärerna efter en liknande almanacka men hittade ingen som var så bra som de man kunde skräddarsy efter sig själv och mina egna behov. Så jag kommer få den ultimata kalendern med extra grejer som en att-göra-lista och en liten ruta för jobb och en annan för träning. Det blir perfekt. Det enda tråkiga är att man måste vänta två veckor på den...


Nu bär det av till gymmet fast jag egentligen hade velat lägga mig ner och sova en stund. Men här blir det ingen rast förrän tidigast till sommaren...

Inga kommentarer: