torsdag, februari 28, 2008

Mitt nya mission

Igår morse kom jag på att jag ska lyssna på all musik, i bokstavsordning efter titeln, som finns på datorn för att sen sortera ut allt som jag faktiskt inte tycker om. Det kommer att ta sin lilla tid eftersom det finns 11Gb att gå igenom. Men rätt roligt. Jag är snart färdig med A och ser verkligen fram emot B.


Idag gör jag något som jag inte gjort på länge, hoppar över en föreläsning. Eller det är inte ens en föreläsning, mer två timmar där det gås igenom några mikroekonomiskt-matematiska-problem. Det kan jag kopiera från någon annan sen. För idag skiner solen och jag vill annat. Skulle kunna gå iväg och träna eller försöka läsa ikapp. Men jag tror jag inte kommer hända. Istället kommer jag försöka hitta nya bloggar att lägga till i favoritlistan och bara drömma mig bort till ett rikare liv i en större stad.


Jag skickade nu på morgonen ett nytt meddelande till Advokaten som jag tror är lite tydligare:
Har du planer för lördagen? Jag är redan nu färdig med allt för veckan och
vill verkligen komma bort, annars åker jag till Linköping. Vilket hot... :)
Men han kommer nog inte att svara på det heller har jag en känsla av så det är nog bara att släppa det och ta itu med mitt riktiga liv som väntar så tålmodigt.

Inga kommentarer: