lördag, februari 16, 2008

19 procent av alla dagar

Jag har ägnat mig åt någon sorts träning i 19 procent av alla dagar det här året, eller 585 minuter. Helt okej, men inte tillräckligt. Men jag har Malin nu som pushar och lägger ut schema för veckorna. Helt perfekt. Idag blev det 5km på löpbandet vilket gick ungefär som jag hade tänkt mig, ska bli roligt att se förändringen undertiden. Allra lättast är det att se en förändring om man för en träningsdagbok, jag har hittat en jättebra och gratis på internet; Funbeat. Den har hur många funktioner som helst och det är väldigt lätt att sätta upp mål och se hur man för varje vecka kommer närmre dem. Mina mål är att till den 13:e maj ska jag springa Vårruset på 25 minuter eller mindre för att sen kunna springa Tjejmilen på under 55 minuter. Som tur är är det bara februari ännu och det finns en massa tid för löpning och fartlekar.



Dags för dusch och en massa grooming inför middagen. Klänning kanske man skulle satsa på? Det var längesedan och jag har ungefär tusen som aldrig blir använda...

Inga kommentarer: