onsdag, mars 05, 2008

Personligt brev

Har länge haft på min to-do-lista att jag ska skriva en massa personliga brev och skicka ut till diverse traineeprogram. Idag tog jag mig i kragen och öppnade Word. Tomt. Jag blundade och öppnade snabbt ögonen igen, fortfarande tomt. Letar tips på nätet men det blir inte alls som jag vill. Till slut får jag låna ett brev och det är precis så som jag vill att mitt ska bli. Jag vrider och vänder på mig själv. Nu har jag en halv A4-sida som jag är rätt nöjd med men som jag vill att andra också ska tycka är bra. Jag antar att det är hela grejen... CV:t är en helt annan sak, tror jag i alla fall. Det känns mest som om man ska rada upp allt man har åstadkommit i livet. Vilket brukar gå ganska fort...

Under de här åren som jag spenderat i Jönköping har intresset för ekonomi vuxit till lite av en passion, visst känns det nördigt att erkänna det men jag tror att det är en bra egenskap. Och vart passar inte det bäst att få fortsätta odla mitt intresse på i framtiden förutom på en bank?

Tänk på det

Inga kommentarer: