lördag, mars 08, 2008

Det fantastiska året 2008

Tre månader in på det nya året är det dags för den första kvartalsrapporten. Har livet blivit annorlunda jämför med förra året? Är jag annorlunda? Finns där drömmar som uppfyllts och finns det nya? Det hade varit jättespännande att kunna gå tillbaka för att se om så var fallet. Men jag är aldrig så tålmodig att jag några längre stunder klarar av att skriva ner sånt. Jag har den här bloggen och det är den enda information som går att få tag i. Jag vet att jag i mars befann mig i Helsingfors, trivdes som tusan och drömde lite om att få jobba på en bank. Det är i alla fall en dröm som jag kan stryka. Det får man nog allt se som en bedrift. Jsg sökte jobbet, jag gick på intervju, bad på mina bara knän och fick jobbet. Men nu vill jag vidare. Jag kan mera!

Om man ska se till saker som händer lite närmare i tidsrymden är det äntligen fest! Korridorsfest, helt perfekt. Sen blir det Stockholm igen på måndag fast med Michael den här gången och det känns fint att ha någon att hålla i handen hela tiden.


Inga kommentarer: