torsdag, mars 06, 2008

Monster nyckelpigorna anfaller

Läste på SvD om monster nyckelpigorna som har upptäckts i Norge men jag vet inte riktigt vad de gör som är så farligt. Var dödligt rädd för mördarsniglarna när de kom, dödligt rädd för att de skulle äta upp mig. Det tog mig ett bra tag innan jag förstod att det inte var människor de åt utan växter... Men jag har lärt mig av det och nu kan jag ta det lugnt med nyckelpigorna, antagligen äter inte de heller människor. Det känns skönt. Men på norksa rekomendationer ska man slå ihjäl dem ögonaböj om man får syn på en.

Nu blev jag sugen på havregrynsgröt med hallon och blåbär i, ska nog springa iväg till Ica för att köpa det. Lika bra att ta tillvara på matlusten när den faller på. Fick också ett infall om att jag skulle ta mig neråt Friskis ikväll. Fab! Men tills dess ska många samtal avklaras, data ska omvandlas till matriser och in i SPSS för att generera perfekta resultat. Mitt personliga brev och CV ska också på granskning.

Fly away!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo hej hej! :)