fredag, mars 07, 2008

I did not!

Jag fick lite saker gjorda i dag i alla fall. Var på handledarmöte för D-uppsatsen, fixade med data i Excel och pratade med studievägledaren om min examen. Allt såg ut att vara under kontroll.

Var hemma vid fem, rekord den här veckan men så är det fredag också. Gick förbi Ica och köpte onyttigheter för 200kr. Öppnade chipspåsen så fort jag kom innan för dörren, rörde ihop en halv smet med kladdmuffins för att upptäcka att jag inte har några formar så jag äter upp smeten framför första säsongen av Sex and the City. Blandar god smet med low fat chips och sköljer ned med vatten för att sen somna i soffan till Singin Bee. Det där kan vi låtsas om som om det aldrig hänt... Men jag har en så bra ursäkt så den här kvällen kommer egentligen aldrig att ha hänt. Det enda som förstörde kvällen var Christian, ex-dejten, som undrar vart jag håller hus och om jag undviker honom. Well. Duuh. Han kommer att knäcka mig om han ska skicka meddelanden varje fredag tills jag flyttar härifrån i augusti...

Inga kommentarer: