tisdag, januari 02, 2007

You Don't Want to Know Me When I'm Lonely

Vaknade upp till det nya året med skrubbsår på ena handen, en ömmande kind, ömmande muskler och en minneslucka på 6 timmar. Körkortet ligger kvar hemma hos Micke. Moget.

Idag tog jag itu med allt tråkigt, som att gå till Posten och banken. Sånt där som tar 100 år. Glömde att låsa bilen på parkeringen. Moget.

Körde vilse när jag skulle lämna av något på mammas jobb. Som tur var hade jag båda mina syskon med mig i bilen och tillsammans gissade vi oss fram. Trodde inte att jag glömt så mycket på fyra månader.

Fastän jag hela tiden tänker att jag borde göra nyttiga saker fortsätter jag att göra onyttiga saker. Men jag kom i alla fall ihåg att studieförsäkra på CSN. Poäng där.

Ännu en gång håller jag på att ordna så att jag hinner träffa mina vänner innan jag drar igen. Trodde att alla skulle slita i mig när jag äntligen kom hem, men inte då. På något sätt blir det alltid så, alltid jag som ringer och rättar till, jag som fixar och grejar. Märkligt.

Inga kommentarer: