onsdag, januari 24, 2007

Jag har det så bra

Igår, otroligt bra dag. Kanske lite skakig i början, snoozade alldeles för länge. 15 minuter att klä på mig innan bussen gick. Springa till bussen. Information Economy-föreläsning. Har fortfarande inte fått grepp om den kursen. Men det kanske löser sig. Iväg till huvudbyggnaden för att representera Sverige och JIBS på HSE's Go Abroad Day. Många finnar vill åka till Sverige och JIBS. Trevlig överraskning. Talade så mycket att jag blev hes. Pratade med den finska killen som studerar i Uppsala och är på exchange i Finland. Mycket lustigt tyckte jag... Men, men. Väldigt trevlig. Anmälde mig till Laplands resan och Cottage Weekend. 150 euro fattigare...

Bästa orden på dagen: "Hei. My friend, whom you met on friday, he said he really liked you, and talked about you all the way home."

It is so good to be Swedish in Finland.

Inga kommentarer: