fredag, januari 19, 2007

Bara lite

Ska bara sitta framför datorn en liten stund. Äter pizza och dricker mjölk i sängen medan jag surfar runt på mina favoritbloggar. Ganska riskabelt, det där med att dricka och äta i sängen. Imorse åt jag även knäckebröd i sängen. Gud vad arg jag kommer vara på mig själv i natt när jag ska sova. Men det är väl problem man får tas med då...

Ska städa på mitt rum och sen börja göra mig iordning för sitsi (sittning fast på finska). Det ska bli roligt och se om de går till likadant som de gör i Jönköping. Jag som var så förutseende tog med mig min egen overall från JIBS som jag ska flasha runt i ikväll.

Har varit en sväng till skolan och hämtat material till en kurs. Hujedamig vilken bunt.

En återfunnen kärlek: Kent - hur kunde jag glömma dem?

Inga kommentarer: