lördag, januari 13, 2007

The Club

Vi var på Welcome Evening igår, träffade våra faddrar och de andra utbytesstudenterna. Minglade runt, åt piroger och åt lakrits. Inte jag då, eftersom det får mig att vilja vända ut och in på mig själv. Dåliga minnen från barndomen...
Självklart fortsatte festen på The Club. Mycket trevligt, inte alls så packat som i Sverige och tre olika rum var av ett var mer en lounge. Fick en gratis drink och lakritsshot... Gratis är gott, typ. De spelade bra musik också, bra dansmusik.

Kvällens minus var MSN meddelandet som väntade på mig när jag kom tillbaka. Tony, Crystals vän som tydligen trodde att vi hade något på gång kände sig osedd. Wooh. I'm only in for the finnsh guys. Ingen amerikan i mitt hus, tack. Så bara efter 5 dagar har jag ett drama att reda upp, han är en värre Drama Queen än mig. Det är bra gjort eftersom jag är en ordentligt bra Drama Queen, om jag får säga det själv. Blah.

Dagens plan: Leta reda på IKEA.

Inga kommentarer: