söndag, augusti 13, 2006

Tidig söndag

Vaknade av mig själv kl 8 och kände att det var dags att gå upp. Ska snart iväg på Elmias Hästmässa, det ska verkligen bli hur roligt som helst! Har set fram emot det här länge. Jag hade velat gå båda dagarna, men igår var sambons föräldrar här och besökte oss, vilket inte var helt fel eftersom de bjöd på god middag på Sir Simon's.

Var även och åt på Anna-Gretas med tjejerna. Så otroligt god tapas meny, jag hade velat ha en av varje. Synd att jag redan var mätt när jag kom. Det är verkligen värt minst ett besök till bara för vitlöksbrödets skull. Kvällen till ära testade jag mitt nya smink av märket ID Bare Escentuals. Deras foundation som är ett pulver istället för flytande var jag lite skeptiskt till först, hur skulle det kunna fungera? Men det gjorde det och reultatet var perfekt, det täckte och det blev en otroligt fin yta. Jag har även införskaffat deras rouge i färgen Glee, detta blev den perfekta avslutningen på min make up. Den ger en färg som gör att det ser ut som om man precis kommit in från en uppfriskande promenad. Jag är frälst!

Nu är det dags att äta frukost och hitta något vettigt att ha på sig.

Later

Inga kommentarer: