fredag, augusti 25, 2006

Svart nagellack i höst

Svart nagellack är något som jag verkligen vill ha, det käns som om det skulle vara något som passar mig. Men det får bli en liten flaska ifall jag inte törs.

Apropå tordas saker diskuterade min familj veklingar på vägen till restaurangen. Min pappa sa att han inte trodde jag var rädd, jag var en tuffing som törs åka utomlands själv och inte bryr mig om ifall jag blir enda svensk på stället. Men jag erkänner: jag är livrädd. Inte för att bli ensam svensk, det spelar ingen större roll. Men allt annat som kan gå fel på vägen.

Men jag borde vara rätt förberedd. Jag har en ny blå mapp med alla viktiga papper i. Försäkringen är på plats, passet ligger i mappen, biljetten bokad, kurserna är valda, rummet bokat och pengar har jag så det räcker. Tja, går något fel är det bara slumpen och då kan jag inget göra åt det.

Andas ut.

Håller på och ser över alla mina förbrukningsvaror såsom smink och rengöringsgrejor. Har nu fallit helt för i.d bare minerals-serien och köpt på mig foundation, rouge och mineral veil (deras "puder"). Var på shoppingcentret och fyllde på med ansiktsvatten och hudlotion från Dr. Hauschka. Love them. Mycket planerar jag att köpa därnere också som schampo och duschcreme, varöfr släpa med det från Sverige när de antagligen har exakt samma produkter där. Bättre och lägga ner den vikten på något annat.

Kuddarna kallar.

Sleep Tight!

Inga kommentarer: