torsdag, augusti 24, 2006

Örebro Universitet

Idag har jag varit moraliskt stöd åt min syster på hennes första dag på universitetet. Det gick mycket bra, hon verkar hamna i gott sällskap. Jag menar vem vill inte umgås med GIH-killarna (de som typ läser till idrottslärare osv)? Bra val! Fick även härliga känslor när jag vandrade runt på campus. Jag är sugen på att plugga igen. Det är så otroligt skönt att känna så. Jag längtar till att få krypa in i ett bibliotek och fördjupa mig i något helt galet. Jag skulle nog kunna plugga hela livet.

Massa att göra imorgon.

Så mycket att göra och så lite tid... Försöker organisera upp allt med den nyfunna kalendern från Tsarplan och håller nu på och försöker få in folk i en adressbok. Bra att ha.

Väntar på att virusprogrammet ska bli klart så jag kan stänga av datorn och få läsa lite i min bok.

Inga kommentarer: