tisdag, augusti 29, 2006

Mys-tisdag

Ligger fortfarande i sängen, fördelen med bärbara datorer, har ätit en god frukost med jättenyttigt bröd och god Yoggi. Nytvättad och insmörjd med Dr Hauschka och mirakel-Elisabet Arden på läpparna. Solen skiner utanför fönstret.
Det mesta, inte allt, men det mesta är bra. Och jag ska inte klaga idag.

Var ute och gjorde av med lite pengar igår, skulle väl egentligen inte ha något, men när man vandrar runt och tittar och tänker att man inte kommer att komma tillbaka till Örebro, eller Sverige för den delen, på 4 månader slinker med lite av det ena och det andra.

  • En toksnygg jacka från J-store
  • Saltvattenspray
  • Nagellack i färgen Milano
  • Reseapotek med Ipren, nässpray och mag-tabletter
  • Örhängen från H&M
  • Trosor med Bambi på, H&M
  • Prickiga leggins, H&M
  • Gloss från Maybelline

Gjorde även en massa ärenden till banken och Försäkringskassan. Fick de svar jag önskade mig så jag är väldigt nöjd. Köpte även min första VR, tyvärr är jag nog inte deras målgrupp, tidningen tilltalade mig inte alls faktiskt... Jaja, fick i alla fall med en bok som jag kan läsa på planet.

Inga kommentarer: