onsdag, augusti 23, 2006

Hemmahemma

Snart dags för den stora resan ut i världen. Har sagt hej då till nästan alla i Jönköping och tagit mig hem till mor och far. Men det känns fortfarande som om jag inte var riktigt färdig med staden eller med folket. De hade precis börjat komma tillbaka nu när jag åkte. Men jag fick i alla fall träffa de som jag tycker allra bäst om.

Nu är det dags att börja fundera på vad man ska ha med sig, det är trots allt en maxvikt på 20kg... Här måste rationaliseras. Men det är fortfarande några dagar kvar till take-off. Lite nervös, mest för att jag ska ha glömt att fylla i något jäääätteviktigt papper. Vaknade inatt och var tvungen att läsa all information på skolans hemsida en gång till bara för att försäkra mig om att jag har skickat in alla papprena.
Jag har också gjort hundra olika listor med saker som ska kommas ihåg eller som är bra-att-ha-information.

Dags att rycka upp sig. Få lite ordning i kaoset. Inte lätt, mycket som trängs på liten yta.

Inga kommentarer: