lördag, juli 15, 2006

Skönt avslut på veckan

Efter en eländig dag på jobbet hägrade min ansiktsbehandling. Äntligen skulle någon titta och granska min hud in i minsta por och säga vart mina problem ligger någonstans. I farten tog hon och färgade bryn och fransar, behöver jag tala om vem som kände sig som en prinsessa efter 1½ timmes behandling?
Fick rekomendationer på vilka produkter jag bör använda för att tillfredsställa min hy. Terapeuten rekomenderade märket Carita och nog för att jag förberett mig på att de kunde kosta en del fick jag en liten chock när priserna avslöjades. Denna cleanser kostade 350 och en lotion skulle kosta 619kr. Men banne mig, nog är det värt det om det fungerar... Nu är jag trött på min krånglande hy, jag vill ha en superstjärne hy!

Sambon bjöd mig på mat på O'Leary's efteråt. En smaskig hamburgare med Frozen Margerita och kall öl fulländade min fredag.

Om lördagen finns inget speciellt att säga. Har sovit bort det mesta av dagen och läst bloggar förstås. Nu är det Falsterbo Horseshow som lockar...

Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Here are some latest links to sites where I found some information: http://indexmachine.info/1183.html or http://neveo.info/1210.html