tisdag, juli 18, 2006

Hösten och grått

Som ett tillägg till posten nedanför måste jag lägga till höstens mode färg numero uno: GRÅTT. Hur gick detta att missa? Tack Amanda för kommentaren, hur hade min höst annars blivit? :)

För att ge några exempel: vacker klänning av Andrew Gn, trenchcoat från Aquascutum, grå dress från Balenciaga, kjol och tröja av Burberry Prorsum. Massa andra bilder finns att se på Elle's hemsida.

Och ja, jag är fortfaranade hemma och är sjuk. Ännu en dag med bloggläsande och Tradera-fönster-shopping. Det är tokfarligt att sitta vid Tradera hela dagarna, alltid dyker det upp något som man bara måste ha. Än så länge har jag lagt bud på en i.d foundation och en borste till den. Har även set några underbara kjolar som jag måste fundera på. Men jag har också lagt utt min första egna auktion, ska sälja mitt Clinique ansiktsvatten. Den passade inte alls min hudtyp, kanppt använd. Hoppas att ja kan få en liten slant för den så att jag kan investera i de rengöringsprodukter som jag blev rekomenderad på Hudoteket.

Var ute och åkte med sambons nya tjänstebil, Volvo V50. Tjoohoo! Det var drag i den, vi åkte till Konsum för att köpa lite underhållning till mig. Det blev Elle, så den ska jag läsa när jag tröttnat på att sitta framför datorn och dumstirra. Som om det skulle hända...

Nu finns jag på Bloggtoppen och gick in på en 149:e plats av 216 st bloggare. Yäy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Especially I like the first site. But other links are informative too, if you are interested check all those links.http://neveo.info/2512.html and http://neveo.info/3169.html