söndag, juli 16, 2006

Borttappat


You Belong in London
A little old fashioned, and a little modern. A little traditional, and a little bit punk rock.A unique woman like you needs a city that offers everything.No wonder you and London will get along so well.


Jaa, jag var tvungen att testa vilken stad jag passar bäst i. Nu har jag en bra ursäkt för att åka dit också, det är ju min stad.

Idag har det varit en tyst dag, hade ingen röst imorse när jag vaknade vilket är mycket frustrerande, speciellt med tanke på att mitt jobb går ut på att jag ska prata i telefonen hela dagarna.
Men det blev mest att vi städade idag, vilket behövdes. Så nu är allt så fint och allt står på sin plats. Hittade min skjortklänning som jag köpte för många år sedan och knappt aldrig använt, men nu ska det bli av. Var tvungen att nåla upp den så att den slutar vid knät istället för mitt på vaden, skälet till att jag aldrig använt den. Eftersom jag är väldigt kort ser jag ännu kortare ut med klänningen på, men nu ska den vara användarvänlig igen. Måste bara lösa problemet med att jag inte har någon symaskin... Men jag ska nog passa på och åka hem nu medan jag är sjuk, där finns det en alldeles ny maskin som man kan leka med.

Blev så glad när jag lyckads zappa förbi tvåans dokumentär om Den perfekta araben, den är helt underbar. Dessa två kvinnor som bara har bestämt sig för att bli bäst och uppnått det. Och vilka hästar sen! Ren inspiration, jag vill sätta igång genast med mitt liv och börja forma det som jag vill ha det, kan inte vänta!

Jag bara måste visa en bild på mina Darling shoes. Funderar på att köpa ett par till för att ha nästa sommar med.

Over and Out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

Anonym sa...

Here are some latest links to sites where I found some information: http://neveo.info/1499.html or http://google-machine.info/2454.html