söndag, maj 27, 2007

Jag fuskar

Så var pappas 50 års kalas över. Trevlig tillställning, allra finast är stona som vandrar runt i hagen nedanför vår lilla stuga. Mycket kel och lek blir det. Jag saknar att ha hästar i mitt liv, men det får jag ta upp i en annan period av mitt liv, just nu fungerar det inte så bra.

Det blev en sväng på stan igår för att tvinga min bror att köpa ett par skor till skolavslutningen. Och sedan också en tur med systeryster till köpcentret för att spendera lite mer pengar, även om jag anser det vara investeringar.

Idag står städning på schemat. Mamma tycker jag har för mycket saker så nu ska det upp på vinden, där resten av mitt liv också huserar. Längtar verkligen till när jag har fått mina saker på plats nere i Jönköping igen, så att jag kan börja reda ut mitt liv. Just nu lockar många saker, alltför många.

Så ett tack till min käraste vän Maria som förstår och stöttar när dalarna är som djupast, jag lovar att dela med mig när bergen är som högst med. Delad glädje är dubbel glädje, allt det bästa till dig!

Inga kommentarer: