onsdag, juni 06, 2007

Tillför inget

Inspirationen är låg när solen skiner utanför fönstret. Solen lockar mer till glass i parken och shopping på H&M. Fin klänning till högtidsdagen imorgon blev det idag, Nationaldagen som ska firas i Stockholm med vänner och vännernas vänner. Naglarna är lackade och tågbiljetten planerad. Nu ska bara skor väljas ut sen är jag good to go.

Lyckan skulle vara total om jag kunde sluta strula till saker för mig själv och en viss man kunde höra av sig. Men annars är jag en väldigt nöjd med tillvaron. Skulle kanske bli ännu bättre om jag fick åka ner till Jkpg för lite kvalitetstid med mig själv. Det börjar krypa i skinnet på mig och saker ligger och tränger bakom ögonloberna. Lite tystnad och Frank Sinatra skulle göra susen.

Har också kommit till insikt om att den här bloggen är ganska meningslös, men det får den vara ett tag till. Den finns till för en orsak och den orsaken behåller jag för mig själv. Bloggen uppfyller i alla fall mitt syfte och jag får väl nöja mig med det innan jag kan börja tillfredsställa andra. Eller så tar jag helt enkelt bort den när syftet är helt uppfyllt. Antar att det också är något som jag ska ta beslut om i oktober, tillsammans med alla de andra livsviktiga besluten. Men det är fortfarande 3 månader tills dess. Jag kanske borde sätta mig ner och skriva en för och emot lista, det är inte alls min grej, men det kanske skulle fungera i det här fallet, i mitt tillstånd av total förvirring. Det är värt att ge det en chans.

Inga kommentarer: