måndag, maj 07, 2007

Berg & dalbana

Märkligt hur man ena dagen är kung över hela världen bara för att krascha så hårt dagen därpå. Antar att min svit av bra dagar var tvungen att brytas någongång och då är det väl lika bra att göra det ordentligt. Allt jag glatt mig åt slängdes tillbaka i mitt ansikte, förnekelse är väl något av det finaste som finns? Mina rosa moln rycktes abrupt bort under mina fötter och jag landade inte på tassarna, jag gjorde mitt bästa, men jag får väl säga att jag blev lite överraskad. Men jag reser mig, redan i morgon kl 6 då jag har tvättid.

Jag fäster blicken långt framför mig och ser fram emot sol och lata dagar utan besvär och jag ska hålla mig långt bort från det andra könet, bäst så för tillfället. Jag tror att jag har fått någon allergisk reaktion mot den rasen och jag har då inte hört att det finns någon fungerande medicin ännu.

Dagar kvar nu: 13

Inga kommentarer: