torsdag, maj 03, 2007

Nu drömmer jag igen

Kan inte påstå att jag längtar bort härifrån. På något underligt sätt känns allt så himla hemtamt här, som om jag verkligen hör hemma här. Men ibland vill jag bara åka hem, inreda min nya lägenhet och bara sitta tyst. Låta mina strumpor ligga över golvet och disken stå i stora högar utan att någon klagar.

Sen vill jag förstås krypa upp i soffan, bli smekt över håret och kysst på kinden. Men just nu är det ganska sekundärt.

Dags att plugga lite till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte hur du gör, men alla dina inlägg och dina kommentarer får mig alltid att le. Det är lika mycket din sprudlande personlighet som det är din fingefärdighet med tangenterna. Har du provat att skriva en bok av drömmarna?

Anonym sa...

Du som också är Erlend Loe-fan: jag hittade den mest intressanta bloggen på länge! Det rekommenderas att läsa den från början, det är inte så många inlägg: http://godtrogen.blogg.se/. Superbra och väldigt Naiv.Super-stiligt. Jag blev alldeles Loe-sugen.