fredag, september 22, 2006

Tonårskyssar

Urs (jag vet, hans namn är Urs, han är från Tyskland. Ännu bättre blir det när man vet att hans efternamn är Wien) om mina tre nya gloss som kom med det italienska numret av Cosmopolitan

Urs: It smells like kissing a teenager

Måste säga att tjockleken på Elle tar alla pris. Den var så sjukt tung att bära hem från supermarketen. 882 fantastiska sidor med italienskt mode. Molto Bene! Ett bra sätt att lära sig italienska på... Vet i och för sig inte om jag orkar hålla upp Elle... Det får blir en sitta-upp-och-läsa-tidning. Säkrast för hälsan... Jag har att göra ett tag framöver i alla fall och när jag är färdigläst hade jag tänkt att hänga upp fina bilder på mina väggar, allt för att göra det lite mysigt och personligt här. Mysfaktorn på rummet är väl inte den högsta, faktiskt ligger den på minus. Men det ska det bli ändring på, har köpt två doftljus och bäddat med den rosa filten. Det hjälpte inte allt för mycket, men bättre än inget.

Buona Notte!

Inga kommentarer: