torsdag, september 07, 2006

Snabblunch

Mmm, god lunch på stående fot: chips och vindruvor, ska snart vidare till nästa lektion. Mycket hälsosamt. Det ska ätas destomer ikväll då det ska anordnas en internationell middag där alla länder ska representeras med en maträtt. Det ska bli riktigt spännande. Vi svenskar har bestämt oss för köttbullar, vad annars?

Molnigt idag, men det är i alla fall en 30 grader ute, ingen AC inne... Men sånt är livet och jag ska inte klaga, inte så mycket i alla fall.

Nästa vecka blir det en heldag i Milano, det ska bli så roligt.


Jag tror jag håller på att tappa bort min svenska, jag tänker, pratar och drömmer på engelska. Som tur är vägrar norskarna prata engelska med oss så vi blir tvugna att prata lite svenska, men annars sker all kommunikation på engelska även oss svenskar emellan, det är bara lättare så... Eeeek!

Inga kommentarer: