onsdag, september 27, 2006

Ge mig tid

Phew, hur tidigt jag än går upp och hur sent jag än lägger mig så räcker det inte till. Eller är det jag som håller på och förvandlas till en fullfjädrad italienare? Fullbokat schema idag och imorgon vilket inte ser bra ut eftersom vi utöver allt det andra behöver knåpa ihop en sista PPT-presentation. Valfritt ämne inom ekologisk ekonomi. Tack, har verkligen inte tid till att sitta i flera timmar och Googla efter användbar information. Tacka vet jag Wikipedia. Inte så akademiskt, men en ack så bra källa till information.
Mycket märkligt att jag har tid att sitta och svamla här då... Men jag skyller på hunger. Blodsockerbrist, svårt att koncentrera mig på de svåra engelska orden och den otroligt seriösa tonen i texten.

Ikväll stundar den stora matchen mellan Inter och Bayern-München, ja lite roligt måste man få ha med.

Bara 20 minuter kvar till lunch, ska göra ett sista ryck nu.

Inga kommentarer: