tisdag, april 17, 2007

Just det

Så har jag ju också kapat luggen lite, eller Crystal hjälpte mig. Så nu ligger den åt andra hållet, till vänster alltså. Helt annorlunda. Alldeles mesig blir den när man har haft i hårinpackning. Så mjuk och tramsig.


Nu ska jag laga grööt för första gången i mitt liv. Ska bli spännande och se om jag gillar det eller inte. Jag tror inte jag kommer att göra det, men ändå.


Dagen bästa på MSN: "waiting for u change ur mind and let me join u in the shower". Precis vad en flicka behöver höra ibland. Men tyvärr ångrade jag mig inte och han fick gott stanna där uppe på 8:e våningen medan duschen bara inhyste mig här på 3:e våningen. Viktigt! Varför jag duschade överhuvudtaget var för att jag, just jag, hade varit ute och hurtbullat mig i hela 40 långa minuter.


Beach 2007 här kommer jag!



Bild från Dublin, daaah...

Inga kommentarer: