onsdag, april 11, 2007

En vecka senare

Tillbaka!

Och inpirationen lider av alla måsten som genast infinner sig. Det enda som kan hjälpa mig upp på fötter igen är en massa ledigt och missbruk av mitt Visa-kort. Som tur är har jag verkligen inte tid för det.
Jag lagar pyttipanna och planerar. Äter pyttipanna och gör verkligen inte som jag planerat. Så otroligt dålig stil. Kanske skulle göra upp en bättre plan?
Men livet kommer alltid emellan. Något annat, något viktigare som pockar på uppmärksamhet och går före i kön. Som bloggen till exempel. Spendera lite tid med att stalka folk, internet har gjort stalking så mycket enklare. Man behöver inte längre stå utanför hus, intryckt i en buske och frysa. Man kan lungt luta sig tillbaka och knappra sig fram till stortsett vem som helst. Mycket roligt hittar man, men också saker som sätter griller i huvudet, som gör ont när man tänker på det. Men den som ger sig in i leken...

Inga kommentarer: