fredag, april 20, 2007

Flitig

Flitig ja, i alla fall lite. Låtsasflitig. Har tvättat en tvätt och skrivit en paragraf. Inget av det kommer jag särskilt långt med då jag behöver tvätta minst en maskin till och skriva minst två sidor till på mitt energi-projekt... Måste skynda mig också, för snart är det helg. Middag med Sandra ikväll, fest eller åka hem till Gina för att se på Ugly Netty. Imorgon är det gruppmöte med finansgruppen (hehe) och sen galen tysk fest. Söndag är bara söndag änsålänge förutom att det är fest på kvällen där med. Inte mycket tid över till att göra allt det där man måste göra.

Nästa vecka blir också en kort vecka eftersom vi drar till Stockholm på torsdagen och kommer hem söndag. Sen börjar Vappu och då finns det inte tid för något annat än det som rör vilt studentfestande. Japp, the partyanimal inom mig vill komma ut ett tag efter månader av stillasittande. Typ.

Inga kommentarer: