fredag, februari 02, 2007

Mild fredag med glada blickar

I säng sent, vakna tidigt av lyckligt SMS: Haha. I love life.
Jag log och somnade om, lilla söta Sara fick änltigen något för sitt slit med Antti. Jag fick bomull i magen och kände mig genast väldigt tillfreds. Äntligen kan jag glädja mig åt folks framgångar, betyder det att jag är vuxen nu?

Ikväll ska det vara svenskkväll hemma hos Sandra, det är jag och Sandra som är svenskarna och så har vi bjudit in lite finnskt folk som vill prata svenska med oss. Ska bli riktigt roligt, lite integration framför allt. Nog för att Sara integrerar ganska bra, men jag vet inte riktigt om jag vill ta det till samma nivå ännu. Jag ska belöna mig med en shoppingtur i det milda vädret. Skulle behöva nya stövlar och kanske lite mer partyoutfits, eller nytt allting faktiskt.

Inga kommentarer: