måndag, februari 12, 2007

Isn't it ironic?

Fick 4/4 på min article review. Ironiskt nog droppade jag de kursen. Känns lite bra i alla fall att den höll bra standard. Det tog mig också 12h att skriva den, så lite cred ska jag väl ändå få.


Har fått ett slag av Sailor Moon addiction. Tittar på det via YouTube. På morgonen när jag vaknar, mitt på dagen och innan jag går och lägger mig. Helt besatt. 36 avsnitt på lite mindre än 3 dagar. Och detta gör jag istället för att plugga. Mycket bra val. Men det är så spännande och otroligt romantiskt, lite väl enformigt ibland kanske, men det gå inte att låta bli att titta, jag måste få veta hur det går för Sailor Moon och hennes älskade Tuxedo Mask (gillar hans svenska namn, Maskerade Rosen, bättre).


Min kalender svämmar över av aktiviteter, den har nog aldrig varit så full under hela mitt liv. Det bästa är att det bara är roliga saker inbokade. Luncher och möten med folk jag tycker om, helt okej föreläsningar och massa spännande resor och aktiviteter. Är den enda hittills som har lyckats bestämma något till på onsdag, det ska tydligen vara någon sorts speciell dag. Lunchdate på onsdag. Tur att jag gillar mat och sällskap i kombination.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också fått beroende av sailor moon, men jag har redan hunnit kollat igenom 78 avsnitt på 3-4 dagar.