lördag, februari 03, 2007

Japp, jag har gjort det. Jag har uppgraderat bloggen till den senaste versionen och kan nu också sätta mina inlägg under rubriker. Har gjort några, men de är alldeles för många för att vara roligt en längre stund. Svårt att sätta rubriker på saker, lika svårt som att bestämma genre på musik.

Igår var det shopping i sex timmar och sedan en härlig kväll med Sandra och några finska människor. Allra gulligast var Santeri som lovade att ta med mig på företagsbesök till Nordea här i Finland. Kom inte hem förrän sent och sov länge. Blev väckt av Sara som tycket att vi skulle åka hem till Robin och äta pizza framför Scrubs. Det betyder då alltså att jag måste släpa mig upp och kanske tvätta bort panda-ögonen. Ska väl också testa min nyinköpta rengöring från Lumene. Nu när jag ändå är inne på shopping och stuff så såg jag att Amanda tipsade om Body Shop's Pink Grapefruit bodybutter för 165 kr, får väl då också rekomendera att köpa det i Finland eftersom det är billigare här. Det kostar nämlinge bara 15 euro här vilket är ca 135kr. Sedär, spara 30 kr är inte helt illa. Ännu en poäng till Finland.

Gotta go

Inga kommentarer: