söndag, mars 25, 2007

Typiskt

Trodde jag var duktig och uppe i god tid, ända tills jag satte på datorn och såg att det minsann är sommartid nu. Jaha, så klockan var inte alls tjugo över nio utan tjugo över tio! Jag har missat en timme att plugga på! Precis vad jag inte behövde, jag hinner knappt med saker på dygnets 24 timmar. Så nu måste jag göra allt dubbel så effektivt. Det är därför jag sitter här och skriver.

Tror jag kom någonstans igår. Skickade i ett modigt ögonblick iväg ett SMS och fick svar. Skämtade om beach 2007 och fick en komplimang. Svarade "fel" (skulle givetvis sagt att jag inte hade några planer för kvällen) på hans fråga och där slutade det hela. Men jag har sovit gott och behöver verkligen läsa massa idag, har inte tid att fjanta runt någon pojkspoling. Så så var det med det.

Nu ska jag vara duktig och läsa på slides. Det finns typ 1000 av dem så jag har lite att göra idag. Lyckliga jag!

Inga kommentarer: