tisdag, mars 20, 2007

72 dagar

Idag har jag varit i Helsingfors i 72 dagar, det känns som två veckor. Tiden rusar och jag hinner inte mer än att blinka så är dagen över.

För dem som har oroat sig över min bostadssituation så ska jag meddela att allt är under kontroll igen och jag har lyckats få tag i en ännu bättre men på samma ställe.

Har väl nästan också kommit fram till att jag vill ta ut en civilekonomexamen när jag blir stor och ska försöka omvandla mina kurser så att de passar in där. Kan även innebära att jag stannar för en master i Jönköping OM inte min prins får sin onämnbara ur vagnen och friar till mig, gärna nästa vecka om jag får bestämma, isåfall kommer jag tillbaka till det Finalandet och blir kvar för alltid om han inte bestämmer sig för att flytta till sin favoritstad Stockholm förstås (då jag kommer att bli rik hemmafru istället).

Over and out
Roger, roger

Inga kommentarer: