tisdag, december 19, 2006

Utan internet försmäcktar vi på denna ö

Utan internet sen i fredags. Det här landet är helt galet! Hur tror de att vi ska överleva heögen utan internet? Hur tror de att vi ska kunna skriva klart en uppsats på 20 sidor utan internet?! Svara på det liksom.

Tenta imorgon, eller idag, snart. Whatever.

Just nu är jag det största egot som finns känner jag. Det är bara jag, jag, jag, jag som snurrar runt i huvudet. Och lite M, jag är OROLIG! Whoo, där kom det igen, jag...

Haha, min nya pojkvän bor i Singapore, sug på den. Jag ska flytta dit och gifta mig med honom snart. Han är smal och har en Nick Carter frisyr (Nick Carter under de tidigare åren av Backstreet Boys-eran). Det tycker jag är coolt.

Jag är trött. Jag ska plugga två timmar till sen ska jag sova. Och sen ha tenta och sen skriva klart uppsatsen och sen skicka den på mejl eftersom internet fungerar igen och sen ska jag börja plugga till nästa tenta på torsdag och sen ska jag gå på avskeds-international dinner och kanske prata med min nya pojkvän. Har inte bestämt mig ännu. Har liksom aldrig pratat med honom förr.

Tina, min jag-har-alltid-sex-i-blogginnehavarens-rum, lagade middag till mig idag. Vi åt ihop med hennes sexpartner och tillika pojkvän. Trevligt.

Inga kommentarer: