onsdag, juli 25, 2007

Lipgloss

Jag försökte få någon ordning på min kaosartade sminksamling och insåg att jag hade hur många olika läppglans, men kunde ändå komma på att jag saknade några. Så nu har mina laster blivit utökade med läppglans. Jag känner mig rätt glad och nöjd, det var ett bra val av last tycker jag. Så just nu ser listan ut som följande:
* Väskor
* Jackor
* Skor
* Ljuslyktor och ljus
* Böcker som ser bra ut i bokhyllan
* Läppglans

Drömläppglanset just nu är Dior Addict Lipgloss. Men just nu är jag alldeles för snål för att betala 250kr för ett glans. Tänk vad många H&M-glans jag skulle kunna få för den summan. Eller tuggummin.

Imorgon har jag halva reapriset på Wedins. Kanske kommer en vacker väska med mig hem då. Jag måste ju även underhålla mina andra laster så att de inte känner sig mindre värda nu när de har fått sällskap.

Inga kommentarer: